Martin Luther King event

Re: Martin Luther King event

Postby peteryum » Sat Jan 25, 2014 3:36 pm

Golden keys? Nice! Those things are so valuable right now so if I keep my rank 1, I'm getting 15 of them :3
peteryum
Posting Freak
Posting Freak
 
Posts: 759
Joined: Sat Oct 12, 2013 8:52 pm

Re: Martin Luther King event

Postby ShadowCrowe » Sat Jan 25, 2014 5:25 pm

My npc's kinda suck. Give me an aunt peggy for my level.
User avatar
ShadowCrowe
Posting Freak
Posting Freak
 
Posts: 3664
Joined: Sun Jun 10, 2012 6:52 am
Location: Hiding in the shadows...

Re: Martin Luther King event

Postby Paladin » Sat Jan 25, 2014 6:00 pm

Aint gonna happen. Deal with it
Paladin
Bold Adventurer
Bold Adventurer
 
Posts: 106
Joined: Wed Jan 26, 2011 11:49 am

Re: Martin Luther King event

Postby Dev03 » Sat Jan 25, 2014 6:34 pm

Yup, keep hold of those keys! The more keys you have the more storm wind helms come out of the chest:)
Dev03
Bold Adventurer
Bold Adventurer
 
Posts: 155
Joined: Wed Apr 18, 2012 3:40 am

Re: Martin Luther King event

Postby aeres » Sat Jan 25, 2014 7:37 pm

Lol dev03...Been thinking the same thing!
aeres
Bold Adventurer
Bold Adventurer
 
Posts: 241
Joined: Mon Sep 06, 2010 8:20 am

Re: Martin Luther King event

Postby DrydenBroadarrow » Sat Jan 25, 2014 9:07 pm

Pretty good event for loot so far! Thanks Devs!
DrydenBroadarrow
Bold Adventurer
Bold Adventurer
 
Posts: 108
Joined: Mon Oct 04, 2010 7:16 pm

Re: Martin Luther King event

Postby Lazzarus » Sat Jan 25, 2014 9:59 pm

At least DBD not whining this event... Lmao ;)
Guess he finally found a mob he can kill!!! Lol
Lazzarus
Bold Adventurer
Bold Adventurer
 
Posts: 124
Joined: Sun Aug 01, 2010 4:07 pm

Re: Martin Luther King event

Postby aeres » Sat Jan 25, 2014 10:19 pm

Its early in the event.He will be here :)
aeres
Bold Adventurer
Bold Adventurer
 
Posts: 241
Joined: Mon Sep 06, 2010 8:20 am

Re: Martin Luther King event

Postby BuddyHolly » Sun Jan 26, 2014 8:18 am

So, aside from top five in your bracket, what is giving off the best drop of keys? I have picked up one randomly this entire event.
BuddyHolly
Onlooker
Onlooker
 
Posts: 9
Joined: Fri May 31, 2013 7:22 pm

Re: Martin Luther King event

Postby klaw81 » Sun Jan 26, 2014 9:19 pm

Woot came from way back to clinch 3rd in my lvl
klaw81
Posting Freak
Posting Freak
 
Posts: 821
Joined: Mon Nov 15, 2010 10:44 am

PreviousNext

Return to Updates & Features

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron